1uurse wandeling duurde 4uur! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu 1uurse wandeling duurde 4uur! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

1uurse wandeling duurde 4uur!

Door: reisjemaken

Blijf op de hoogte en volg Melissa

14 Januari 2011 | Australië, Sydney

Hallooooo daar!

Weer even een update vanuit Sydney!!

Als eerst, een gelukkig nieuwjaar! Beter laat dan nooit, toch ?

Oud en Nieuw was helemaal geslaagd. We zijn uiteindelijk niet naar David Guetta gegaan.. omdat het tijdens het vuurwerk bij de Harbour Bridge was en dat wilde we toch wel graag zien. Uiteindelijk wel blij om dat ik het niet heb gedaan,, want heb een geweldige avond gehad en het heeft me geen 160 doller voor een kaartje gekost;)
We zijn met een groepje (de mensen die ook niet naar David Guetta gingen) uit het appartement eerst naar een cafeetje geweest, toen naar de harbour bridge gelopen, daar even vuurwerk gekeken met een relaxt muziekje op de achtergrond. En daarna zijn we nog naar een club geweest waar we ons prima hebben vermaakt tot 6uur sochtends!

Voor de rest bestaat mn leven hier uit naar het strand gaan, bruin worden, genieten van het mooie land. Verdwaald raken in de stad..(elke keer weer), Werk zoeken, Dingen doen. Ik wil nog naar het wildlife park om koala's te kuddelen..=P en The zoo, aquarium, en de toren beklimmen zodat je heel sydney kunt zien van bovenaf.
Er is een mooie deal.. dan kan je voor 50 doller 4kaartjes kopen voor die 4dingen. Goedkoper kan haast niet;) we moeten ze alleen nog even halen.

Verder hebben we afgelopen dinsdag een wandeling gedaan van Goocee beach naar Bondi beach. Het is een 1uurse wandeling, maar Nicole en ik hebben er 4uur over gedaan.
Toen we weggingen begon het te regenen, maar toch gingen we... en uiteindelijk werd het toch wel warm.
De hele dag bewolkt maar we zijn wel verbrand! En we hebben hele mooie foto's gemaakt. Ik kan ze alleen niet erop zetten omdat ik mijn usb kabeltje thuis ben vergeten. Er staan er wel een aantal op mn Facebook-pagina. (zoek :Lisjuh3@hotmail.com)

We hebben nog 2 en een halve week in het appartement, daarna reizen we door naar melbourne. Het is wel heel relaxt zo onze eigen kamer, we hebben alleen geen kussen of iets dus die heb ik zelf maar gecreerd maar kan niet tippen aan een echte kussen! Voor de rest heb ik niks te klagen.. alle winkels dichtbij, in onze straat... strand aan het einde van onze straat.... aardige mensen... enz enz.

Ik ga er weer vandoor x

• 14 Januari 2011 - 08:23

Liset:

hayyy chick!!!!!!!!
    je moet ook doorlopen en niet de hele tijd er bij gaan zitten :P:P:P
    dan had je er vast wel een uur over gedaan
    nog 2 en een halve week heerlijk kun je de laatste dingetjes mooi nog even doen...
    word je niet te bruin anders herkennen we je niet meer als je thuis komt;)

nou meis hou je niet langer op ga je doen vandaag???
    hoe gaat het met werk zoeken????

heele dikke kus van ons!!!!!!!!!!!!

• 14 Januari 2011 - 14:30

Mary:

Hoi Melis,
    Zit ik een heel verhaal te schrijven, is mijn reactie niet geplaatst, dus dan maar even over.
    Leuk om steeds je verhaal te lezen jij in de zon en wij hier met dit druilerige prut weer.
    Afgelopen zondag zijn we naar de verjaardag van opa Jooren geweest eh...waar was je??
    Je andere opa in de lappenmand sneu hoor, we hopen dat hij weer snel opknapt.
    Geniet lekker, maak veel foto's en succes met het vinden van een baantje!
    Groetjes van ons (ik ga nu even op je faceboek)
    doei doei Mary (en wim) xx

• 14 Januari 2011 - 21:42

Je Paps:

Hoi Melisseflis,

Leuk weer wat van je lezen, fijn dat het goed gaat. Eindelijk ook leuke berichten van uit Heb je al onderdak geregeld

• 14 Januari 2011 - 21:57

Nog ´n Keer Jouw Pap:

drukte per ongeluk verkeerde knoppie en weg was bericht.....
    ik vroeg mij dus af of je al wat had kunnen regelen voor onderdak in Melbourne, of `zie je we hoe het loopt`.
    We horen van allemaal overstromingen daar beneden, maar jullie hebben daar geen last van.
    We missen je wel hoor, dag lieverd en doe voorzichtig en blijf verstandig. Succes nog met het zoeken naar een baantje later, vroeger zei je altijd `houdt de moed vol`dus dat zeg ik nu ook maar.
    Ben trots op je hoor.

Groetjes van je moeder, vader en grote broer en een poot van Pascha en een knuffel van Snuffel

• 18 Januari 2011 - 15:10

Mama:

Wat een mooie foto´s!!! Dat moet een mooie wandeling geweest zijn!
    Zien we eens wat je daar allemaal tegenkomt....enge beesten, brrr!
    Je moet echt uitkijken waar je loopt. Het is wel bijzonder natuurlijk, dat dat gespuis daar gewoon "los" rond loopt.Gaaf hoor, maar doe voorzichtig.
    Nou meissie, geniet nog even van het mooie Sidney en de dingen die je daar nog wil gaan doen de komende weekjes! En dan weer op naar een volgende stek...
    Heel veel liefs en een Dikke kus van ons XXX

• 19 Januari 2011 - 20:12

Oma Meijer:

Ha die melissa. Leuk stukje geschreven.Wat een leuke dingen ga je allemaal doen.
    Hebben jullie een leuke groep.? Ook nog Nedelanders ?
    Leuk al die foto,s zo te zien ben je al lekker bruin.Kan je hier niet wat naar toesturen.
    Zijn er nog meer mensen die ook naar Melbourne gaan?
    Maaike was hier vandaag ,leest ook al je verhalen.
    Met ons gaat het goed ,opa gaat elke dag wat vooruit
    Maar loopt nog niet de vierdaagse
    Nu lieve kleindochter ,nog veel plezier , en wees voorzichtig.
    De groetjes van ons Oma.