Laatste verslag vanuit OZ....! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu Laatste verslag vanuit OZ....! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

Laatste verslag vanuit OZ....!

Door: reisjemaken

Blijf op de hoogte en volg Melissa

12 Juni 2011 | Australië, Cairns

Hallo mensjes !!!

mn laatste blog vanuit het lieftallige land ; Australie!

De afgelopen 3weken heb ik in Cairns gezeten en ook alleen in hetzelfde hostel; Gilligans! Ik heb nog nooit zoon groot bedje gehad voor mezelf, lekker balconnetje, discotheek beneden, elke avond gratis maaltijd. Ookal is de maaltijd niet altijd super, het is gratis dus we eten het!

De laatste 2weken zat ik in een kamer met 5 andere die ook nog tijdje blijven! We waren een grote familie. 2 daarvan zitten er nu nog steeds en ik ben de volgende die de familie gaat verlaten. Ik heb een super tijd gehad! Veel gefeest, overdag bij de lagoon in de zon gelegen.

Tussendoor heb ik tijd gevonden om een dagtour te doen. Cape turbelation. heel vet. krokodillen in het wild zien ;check!. op de foto met een wallabie ;check!. en veel mooie dingen gezien en een leuke dag gehad!

Vannochtend in nicole aangekomen vanuit brisbane. Morgen vliegen we samen naar bali. om daar 10dagen te genieten van dat land. Ik ben heel benieuwd hoe het daar is, ik heb veel verhalen erover gehoord. Ik vind het toch wel beetje jammer dat ik Australie ga verlaten.. dat betekent.. een stap dichterbij thuiskomen! Nu wil ik iedereen graag weer zien hoor... maar ja... jullie snappen me wel toch?

Goed... ik laat zo even mn haar knippen door mn roommate (na 7maanden word het wel is tijd) en dan klaarmaken voor de laatste avond!


xxxxxxdag lieve mensexxxxx

  • 12 Juni 2011 - 10:07

    Mama:

    Nou meissie, veel plezier nog maar, nog ff genieten en dan alvast een heel klen beetje afkicken...
    Jajaa...een beetje structuur zal je ook wel weer eens goed doen, lekker bordje gezond eten enne....weer je bankrekening vullen, dacht ik zomaar???
    Groetjes aan Nicole.
    Heel veel liefsxxxx

  • 13 Juni 2011 - 12:29

    Oma Meijer:

    hai daar. Leuk stukje weer.
    nu weer naar bali,ben benieuwt wat je daar allemaal beleefd.
    Gisteren nog al je fotos bekeken.
    mooi hoor. Wij zien je over 14 dagen.
    Neem wat mooi weer mee.
    Het is hier niks
    Groetjes en nog veel plezier
    Oma en opa .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Melissa

Wij Gaan Samen Naar Australie [H]

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 41933

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 29 September 2017

Thailand September 2017

01 December 2010 - 25 Juni 2011

Backpacken met Activity International

24 September 2013 - 30 November -0001

Australie & Singapore

Landen bezocht: