Goocee Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu Goocee Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

Goocee Beach

Door: reisjemaken

Blijf op de hoogte en volg Melissa

28 December 2010 | Australië, Sydney

Hi everyone,

Afgelopen maandag ging ik op surfcamp. Een poging doen tot surfen! Of dat is gelukt.. niet echt. Maar ik had wel een te gekke tijd! Het was wel even stressen die maandag, we moesten uitchekken in, en naar het kantoor voor ons nieuwe onderdak, en verhuizen en ik moest naar surfcamp. Werd ik ook nog is tussen die stress door opgebeld door een kapsalon (waar ik blijkbaar een mailtje naar toe had gestuurd) Nou dat werd dus niks.. want ik was er helemaal niet bij met mn hoofd!

Nadat ik mijn spullen had gedumpt in ons appartementje moest ik snel de bus pakken naar de plek waar ik moest zijn voor het surfcamp. Midden in het spitsuur dus heel druk, dus melissa was te laat!
Geen probleem, je kent die australiers; No worries!

Na 3uur rijden kwamen we aan in een af ander rustig dorpje genaamd Billabong. We stond op een camping met allemaal kangaroos, en andere beesten. Vogels die uit je hand eten enz.

Maar het vetste vond ik toch wel, toen we aan het surfen waren (of in ieder geval een poging doen tot) er 2 meter achter ons 4 of 5 dolfijnen langs kwamen zwemmen. Ook hebben we nog een rog van 2meter gevoed met vis, die at gewoon uit je hand. En op de laatste avond hebben we een strandvuurtje gehad. Helemaal top.

Toen ik terug kwam van surfcamp, was nicole daar al een paar dagen en ik kende er nog niemand. Ik kwam 10uur savonds thuis en ging maar gelijk door naar een cafe in de straat om even kennis te maken, een paar uur later besloot ik om naar bed te gaan omdat ik toch wel moe was. (en spierpijn had) Met kerst hebben we met een groep een kerstdiner gehad, heel lekker. S'avonds zijn we even naar het strand gegaan, waar iedereen met kerstmutsen op zat.
En overal waar je loopt, iedereen wenste je een merry x-mas. Leuk toch? Ben benieuwd hoe dat gaat met OUd en nieuw! Wat onze plannen dan zijn weet ik nog niet. We konden naar een strandfeest op Bondi, daar treed David Guetta op maar zo'n kaartje is 140 doller ofzo.. dus daar ga ik nog even over nadenken.

Dat was het wel, ik hoop dat het weer nu wat beter word want gister was het een koude regendag, en ik wil graag gaan bakken op het strand (& ondertussen beetje werk zoeken;) )

  • 28 December 2010 - 08:34

    Liset:

    hayyy chick!!!!!!!!!!!!!!
    jee leuk man en gaaf met die dolfijnen (helemaal niet jaloers ofzo hoor)

    weet in iedergeval dat jij met nieuwjaarsdag wel een hele lekkere nieuwjaarsduik kan maken
    agh nog een paar keer oefenen en dat surfen dat gaat je heel makkelijk af aahhahaha

    ik zou ook wel willen bakken loophier maar een beetje te snotteren in dit rotweer sneeuw ligt er nog steeds:(

    nou meis hou je niet langer op hele dikke kus
    wacht weer vol spanning een verhaaltje af
    KUSSSS

  • 28 December 2010 - 10:55

    Mams:

    Ach meis, dat surfen is toch ook maar bijzaak...leuk om het geprobeerd te hebben toch.
    Je kunt iiig zeggen dat je het gedaan hebt!
    Nee, dan die bijzondere dieren, die je normaal gesproken dus alleen maar op TV ziet ofzo en die nu dus gewoon om je heen lopen.....Wauw, wat spannend!
    Nou, ik vind het stoer hoor wat je daar allemaal in je eentje voor elkaar krijgt.
    Tsja, en dat engels is natuurlijk ook best lastig te verstaan door de telefoon! Nu het wat slechter weer is, kun je mooi op pad gaan om werk te gaan zoeken, hoef je je ook niet te vervelen...! En weer wat geld verdienen is ook niet erg onbelangrijk toch???!
    En dat jij daar, terwijl wij zo'n beetje ingesneeuwd zijn, regelmatig op een zonnig strand kan vertoeven....
    Lieverd, alles wat je daar doet, ziet en meemaakt is erg bijzonder, geniet daar volop van!

    Heel erg veel lief en een héééle dikke kus XXX van pap en mam!

  • 29 December 2010 - 15:08

    Mary:

    Hoi Melis,
    Geweldig weer om te lezen, wat een mooie ervaring met die dolfijnen hartstikke leuk!
    Je geniet wel he, maak je wel veel foto's!!!! We willen je reportage t.z.t. wel bewonderen hoor.
    Op naar je volgende avontuur, we zijn weer nieuwsgierig om alles te lezen.
    Nog geen heiwee????
    Het is hier nog steeds heel erg koud br br wees maar blij dat je lekker van de zon kunt genieten, we zijn best wel jaloers hoor.
    Van mij mag het voorjaar worden.
    Groetjes ook van mijn moeder (die alles heeft gelezen toen ze met kerst bij ons was) en van Wim,
    doei doei Mary xxx

  • 29 December 2010 - 17:59

    Irene En Ernst:

    We genieten van je reisverhalen. Wensen je een heel gezellige oud en nieuwviering en alle goede wensen voor 2011

    Veel liefs

  • 31 December 2010 - 14:50

    Ans:

    En, genoten van het vuurwerk?
    Stond in de krant dat Sydney het mooiste vuurwerk heeft van de wereld.
    En daar mocht jij bij zijn, geweldig toch?
    Jij zit al in het nw jaar, wij nog in het oude jaar.
    Een heel goed 2011 en dat je maar gauw een baantje vindt.

    gr. Ans en ook van Jurgen

  • 01 Januari 2011 - 14:28

    Oma:

    Ha Melissa>Eenheel gelukkig nieuwjaar'en veel plezier met alles wat je nog gaat doen .
    Opa is gisteren uit het ziekenhuis gekomen,maar het is met lopen nog niets.
    We hopen dat snel beter gaat.
    We hopen snel weer wat van je te lezen.
    Liefs van ons
    Opa en oma.

  • 02 Januari 2011 - 12:41

    Wim En Mary:

    HAPPY NEW YEAR!!!

  • 06 Januari 2011 - 09:58

    Femke:

    hey chickie!

    Ben echt jaloers! Ben ook erg benieuwd naar je oud&nieuw belevenissen! wat zijn je plannen komende tijd? have fun babe!!!

    xxxx femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Melissa

Wij Gaan Samen Naar Australie [H]

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 41919

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 29 September 2017

Thailand September 2017

01 December 2010 - 25 Juni 2011

Backpacken met Activity International

24 September 2013 - 30 November -0001

Australie & Singapore

Landen bezocht: