P.s. Oostkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu P.s. Oostkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

P.s. Oostkust

Door: reisjemaken

Blijf op de hoogte en volg Melissa

10 Mei 2011 | Australië, Sydney

Hallo.
whier nog even een kort vervolg bericht op men laatste blog.
wt ik helemaal ben vergeten te vertellen over Frasier Island. is dat daar Dingos rond lopen! Dat zijn wilde, gevaarlijke honden. Die komen op eten af enzo. En meneer de Guide die probeerde mij een beetje bang te maken geloof ik.. door te zeggen dat ik absooluuuut niet alleen naar de wc kon lopen (wat 7meter verderop was) omdat de dingoes je angst ruiken enzo. Uiteindelijk hebben we best wt dingos gezien rond het kamp, maar die liepen eerder weg dan dat het eruit zag alsof ze ons wilde aanvallen. Gelukkig! maar toch was het soms best even spanend. Wan als je op internet kijkt zie je best wat verhalen dat er toch echt wel wat s gebeurt.

Gelukig hebben wij het allemaal overleeft!!

Groetjess xxx

• 10 Mei 2011 - 13:43

Remco:

ik wou net zeggen, zo'n bang makerij is t niet hoor! herinner je je nog de aflevering van die vent die in de outback moest overleven? wat we in NZ gezien hebben. ze kunnen heel gevaarlijk zijn, maar ik denk dat ze daar ook wel een beetje aan de mensen gewend zijn op frasier island.
    maar altijd spannend toch.
    ben benieuwd wat voor gekkigheid je op dat andere eilandje mee gaat maken qua dieren enzo.

• 10 Mei 2011 - 15:35

Liset:

Gelukkig heb je t overleefd
    Want je moet natuurlijk wel weer heelhuids aankomen (en mijn dan dikke buik zien;)) begind al wat te komen m'n spijkerbroeken gaan al niet meer dicht haha

Nou meis blijf in ieder geval maar bij die beesten vandaan
    Straks krijg je nog hondsdolheid haha

Dikke kus van ons

• 16 Mei 2011 - 09:44

Ans:

HOI MELISSA,
    WIJ WILLEN JE VAN HARTE FELICITEREN MET JE 19E VERJAARDAG.
    MAAK ER EEN LEUK FEEST VAN.
    NOG VEEL PLEZIER DAAR!!!!!

GROETJES JURGEN EN ANS

• 17 Mei 2011 - 14:43

FOUTJE:

Sorry Melis,

Je wordt natuurlijk AL 20.
    Time flyes hè.
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

gr. Ans

• 18 Mei 2011 - 01:51

Melissa MCm:

haha dankuwel.
    ja gaat snel he..pff!
    Groetjes X

Feestje was geslaagd trouwens! hoest daar verder?

• 24 Mei 2011 - 17:27

Ans:

Hier gaat alles op rolletjes.
    Zonnetje en veel wind, dus flink op de pedalen.
    Over 2 1/2 week gaan we 2 weken fietsen in Ned. En hopen op mooi weer, want we gaan natuurlijk in de tent.
    Het is al flink aftellen voor jou.
    Nog veel plezier daar en de hartelijke groeten, ook van Jurgen natuurlijk.
    Die vind het prachtig wat je onderneemt.

gr. Ans

• 26 Mei 2011 - 01:00

Melissa MCm:

Hoi tante ans,
    oh jullie zijn weer lekker sportief. Weten jullie al waar jullie heen gaan fietsen enzo? Veel fun in ieder geval, en ik stuur voor de zekeheid een beetje zon naar jullie toe;)

Voor mij schiet het al op helaas.. wil helemaal niet naar huis:( Maarja ! Nu nog even genieten!
    Ik ga weer even een nieuw verhaaltje typen! Groetjes x