Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

Bondi Beach

Door: reisjemaken

Blijf op de hoogte en volg Melissa

16 December 2010 | Australië, Sydney

Hi everyone!

Hier even snel een berichtje vanuit het ooh zoo mooie Sydney, Bondi Beach.

Vorige week hebben we een day trip gedaan naar de Blue Mountains dat was heel mooi... en erg exiting;-)

Voor de rest een beetje naar werk gezocht maar dat is best moeilijk, ze zoeken allemaal ervaren waitress and cocks. And i'm not. Dus dat word zoeken.
een lichtpuntje is dat we een heel mooi appertementje hebben gevonden waar we volgende week inkunnen tot en met 31januarie. Ook nog is bij het strand, dus helemaal top.

Dit weekend zou ik op surfcamp gaan, maar het weer zit op dit moment niet echt mee dus dat is gecanceld.

Nu ga ik maandag, en dan krijg ik in plaats van 2 dagen, 3dagen voor dezelfde prijs. Dus ik ben benieuwd.
het schijnt heel mooi te zijn, vertelde een jongen die ik heb ontmoet in het hostel.

Mijn internet is op... dus ik moet maar is gaan..
Dit was even een snelle update vanuit Sydney!!


Bye Xxx

  • 16 December 2010 - 11:26

    Je Schatje:

    nou lieverd, het is iig een gerust idee dat je de komende 2 weken weer een dak boven je hoofd hebt. dat was toch wel ff spannend gezien alle volle bezettingen.
    ik hoop dat het werk vinden een beetje voorspoedig zal gaan lopen vanaf nu, ook al is dat niet makkelijk. maar misschien spreek je wel weer mensen die wel iets weten waar je eventueel een job kan krijgen.
    gewoon veel rond vragen! vooral aan local's.

    verder gewoon lekker genieten! en leren surfen! haha... lijkt me heel leuk om te zien! jammer dat ik dat moet missen. en dat ik jou moet misssen :-)
    kussie en liefs.

  • 16 December 2010 - 16:04

    Je Mammie:

    Pfff, wat een opluchting dat je een plekkie om te wonen hebt gevonden en dan ook nog zo´n mooie locatie. Kijk, dát is wel het échte vakantiegevoel!
    Het zou fijn zijn als je nu ook nog snel werk zou vinden, maar wie weet komt dat ook ineens op je pad....We duimen voor je!
    Enne, voorzichtig met dat surfen he?! Ook wel weer boffen dat je nu een xtra dag krijgt en dan
    komt 't ook nog goed uit dat je nog geen werk hebt.
    Nou lievie, geniet ze he? Dikke kus en heel veel liefs, pap en mam!

  • 16 December 2010 - 19:34

    Liset:

    hayy chick!!!!!!!!!!!!!!
    nou 2 dingen die gelukkig gelukt zijn nu nog even een baantje
    al langs een kapper geweest:P:P:P
    oeehh is wel spannend surfles (kun je het mij mooi leren als je weer terug bent)

    nou meis wacht weer op je volgende verslagje:D en natuurlijk op foto's!!!!!!!!!!!!!

    hele dikke kus van onsssss uit het sneeuwerigge ijmuiden:P:P:P:P

  • 19 December 2010 - 15:10

    Opa Jooren :

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 December 2010 - 14:44

    Laura:

    Wow Geak! wat ziet het r m ooi uit op de fotos!
    Ik verwacht wel stere surf verhalen he;)
    en dat je gevochten hebt met haaien enzo
    hahaha
    xx

  • 21 December 2010 - 10:17

    Mary:

    Hoi Melisje,
    Net een weer je tweede verslag voorgelezen (ik had mijn moeder aan de telefoon) en ik moest je vooral de hartelijke groeten overbrengen. Met de kerst is ze hier en dan zal ik haar je foto's laten zien en de verslagen laten lezen. Fijn dat je een leuk appartementje hebt gevonden, dat geeft ook weer rust voor jou en voor je ouders!! Je had toch wat meer bij je moeder in de keuken moeten meekijken dan had je nu een dijk van een baan als kok gehad??!! haha
    Maar er komt vast wel weer iets op je pad, het blijft spannend allemaal.
    Vanuit een wit Heerhugowaard heel veel groetjes (ook van Wim) en geniet ervan!
    doei doei Mary xx

    p.s. lopen er nog mooie jongens rond daar??? (sorry remco)

  • 25 December 2010 - 14:12

    Oma:

    Hoi Melissa,

    Leuk verslag en fijn om te lezen dat alles goed gaat. Ik heb net geleerd hoe ik met je kan communiceren. Je ouders zijn net op visite geweest en zijn nu naar Ans en Jurgen met je opa. Fijne kerstdagen en veel plezier daar. Opa Meijer wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis voor een nieuwe heup. Ik ga je op deze manier volgen en zie wel hoe mooi je reis is. Veel geluk en tot horens.

    Groet, Oma

    P.S. Ook fijne dagen gewenst namens de Meijertjes van de Boterkamp. Gelukkig nieuwjaar en veel plezier!


  • 27 December 2010 - 14:48

    Ans:

    Hoi Melissa,
    Alles goed daar? Lekker gesurfd, ik hoorde dat het nog niet helemaal gelukt was. Maar veel
    oefenen dan gaat het zeker lukken.
    Je ouders en opa zijn met Kerst hier geweest. Raar idee dat het bij jou 30 graden is.
    De sneeuw is hier zo goed als weg. Gisteren scheen het zonnetje en dan gaat de sneeuw snel weg.
    We wensen je alvast een hele leuke en gezellig jaarwisseling. Dat schijnt daar gigantisch te zijn.
    Nog veel succes met het zoeken van een baantje, gaat je zeker lukken.
    groetjes, Ans

  • 27 December 2010 - 16:10

    Monique En Walther:

    Fijn dat je een plek hebt gevonden waar je de komende weken kunt verblijven!
    (In de herberg is plaats voor iedereen hahaha)
    Super vet dat je gaat surfen!!!
    Heel veel plezier en lekker genieten daar in de warmte! Het is hier ijzig koud en spiegelglad!
    Geniet van de jaarwisseling het is al mooi op de t.v. laat staan in het echt! Je boft maar!
    Veel liefs en tot mails alle Hunsche's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Melissa

Wij Gaan Samen Naar Australie [H]

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 41925

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 29 September 2017

Thailand September 2017

01 December 2010 - 25 Juni 2011

Backpacken met Activity International

24 September 2013 - 30 November -0001

Australie & Singapore

Landen bezocht: