Nog 17 dagen voor vertrek!! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Melissa mCm - WaarBenJij.nu Nog 17 dagen voor vertrek!! - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

Nog 17 dagen voor vertrek!!

Door: reisjemaken

Blijf op de hoogte en volg Melissa

14 November 2010 | Nederland, Velserbroek

Zo, ik schrik er wel van hoor. Zie ik ineens staan.. Melissa vertrekt over 17 dagen! WAT!? dan al,, Ja super veel zin in natuurlijk. Het word nu wel is tijd, na al dat geregel en gedroom van mij!
Maar wat ga ik iedereen toch missen zeg..! M'n oude vertrouwde kamertje moet ik inruilen voor elke keer een andere plek (is dat nog niet zo erg), maar dat je nooit echt je eigen plekje hebt waar je je spullen kan uitstallen. Maar ik denk dat ik daar wel aan kan wennen, als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
M'n backpack staat hier naast me, ik zie mezelf er nog niet mee lopen. Hij is nu nog leeg maar de spullen die er in moeten die liggen ernaast, nou dat is best wel veel, en dan neem ik nog niet eens zoveel kleren mee he!

  • 16 November 2010 - 10:29

    Liset:

    oh oh

    nou ga je welk missen hoor!!!

    dikke kus

  • 18 November 2010 - 21:26

    Rianne:

    Super spannend vind ik het, maar wel ontzettend stoer hoor meid.

  • 27 November 2010 - 13:56

    Monique En Walther:

    en nu gaat het dan bijna gebeuren!
    we blijven je volgen e wensen je allemaal vanuit Monster:...heeeeeeel veel plezier en succes en...genieten daar hoor!!!!!
    En woensdag even moeilijk bij het afscheid nemen, maar dan het avontuur tegemoet!
    Zal aan je denken!!!!!
    veel liefs van ons allemaal ,dikke kus Monique Hunsche

  • 30 November 2010 - 19:23

    Je Schatje:

    nou moppie,
    ik zit nu nog bij je op de kamer en over een paar uurtjes ben je dan echt weg ;-(
    7 maanden zonder elkaar.
    ik wens je ook via deze weg nog even al het het goeds toe en hoop dat dit een een super waanzinnige ervaring voor je gaat worden lieverd!

    dikke kus.

  • 01 December 2010 - 12:49

    Sanne:

    Melis, ik hoorde van lau dat je nu in het vliegtuig zit.... Spannend....heel veel plezier en lekker alles doen waar je zin in hebt! Xxx san

  • 01 December 2010 - 17:51

    Mary Vermeij:

    Hoi Melis,
    Net voor het eerst op deze site gekeken, ziet er erg leuk uit. Je moeder mailde mij al hoe e.e.a. is gegaan. Best heftig toch wel he afscheid nemen. Maar nu zit je dus boven in de lucht. We wachten nu af of jullie goed zijn aangekomen. Hopelijk was het een goede vlucht zonder al teveel toestanden.
    Hou je goed enne...geniet!
    Mary

  • 01 December 2010 - 18:28

    Monique Uit Monster:

    kreeg net een mailtje van Rianne.

    heftig he zo'n afscheid!
    Nu in het vliegtuig en dan gaat het beginnen! leuke dingen doen hoor!En genieten!
    Veel succes en liefs van ons uit Monster

  • 01 December 2010 - 18:30

    Je Schatje:

    hey moppie! nou... dat was me t afscheid wel he.
    velen malen erger dan ik had verwacht! en ik heb nog wel ff nodig om een beetje bij te komen van deze toestand ;-)
    maar ja.... nu je opweg bent naar het grote avontuur zullen we allen met smart wachten op alle waanzinnige verhalen over je belevenissen daar down under.
    ik ben benieuwd!
    heel, heel erg veel plezier moppie!
    mis je!
    dikke kus!

  • 02 December 2010 - 21:33

    Irene:

    Hoi Melissa,

    Ik hoorde van Remco dat je veilig bent aangekomen. Nu kan het grote avontuur beginnen. Geniet met volle teugen.

    veel liefs Irene

  • 05 December 2010 - 10:38

    Ans:

    Hoi melissa,

    Jurgen en ik vinden het helemaal geweldig van je dat je dit avontuur bent aan gegaan.
    Dat het een heftig afscheid was kan ik me wel iets bij voorstellen, maar over 7 maanden ben je weer terug vol prachtige verhalen.
    We gaan je volgen, ook via het kaartje wat Remco heeft gemaakt.
    Veel succes en geniet er met volle teugen van.
    gr. Jurgen en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velserbroek

Melissa

Wij Gaan Samen Naar Australie [H]

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 41892

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 29 September 2017

Thailand September 2017

01 December 2010 - 25 Juni 2011

Backpacken met Activity International

24 September 2013 - 30 November -0001

Australie & Singapore

Landen bezocht: