Terugkijken op die mooie reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa mCm - WaarBenJij.nu Terugkijken op die mooie reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

Terugkijken op die mooie reis

Blijf op de hoogte en volg Melissa

02 September 2014 | Nederland, Nederland

Inmiddels alweer maanden terug in Nederland, nog steeds nagenieted en terug denkend aan onze mooie reis van Januarie - Februarie 2014. Ik had dit voor geen goud willen missen samen met mijn grote liefde. Dit is een droom die uitgekomen is en ik ben heel blij dat wij dit hebben gedaan(L).

Bij de acht/negen uur durende tussenstop in Dubai heb ik mijn heel erg vermaakt. Mannen die in jurk zonder onderbroek op slipper je paspoort controleerde, en de luiheid waarmee ze werken. In het land zelf zag je alleen maar mannetjes met een tulband op in veel te dure auto's rijden.

In Singapore waren wij beide alleen nog op het vliegveld geweest, dat doet eigenlijk niks te onder van de echte stad. Alles in Singapore is groot en mooi en overdreven schoon. Het fijne vond ik in Singapore dat alle shopping malls tot 22:00 uur open zijn!! Heerlijk na een avondmaal tot 22:00 uur kunnen shoppen! En wie heeft er nou een kabelbaan midden door de stad lopen met het meest fantastische uitzicht, wat uitkomt in Sentose Island een soort speelparadeis voor jong en oud. Geweldige liedjes de hele dag door, van die kinderlijke japanse liederen. Constant waar je om je heen keek maakte mensen "selfies" terwijl ze met hele groepen op pad zijn. In Singapore zijn ze vooral gek op hun mobieltjes en hun zelf.

Toen kwamen we aan in het prachtige Perth, mijn favoriete stad in Australie waar ik drie jaar geleden zo verliefd op ben geworden! Wat voelde het als thuis om weer terug te zijn, dit keer zonder mijn schat te missen maar samen MET hem. De kleine camper die we gehuurd hadden maakte het af, klein maar fijn. Heerlijk in de buitenlucht leven en wakker worden. Onze bank heb ik daar wel gemist. De kangaroos die rond je camperplekje huppelen, de emoe's die langs komen lopen en je laten schrikken als die ineens achter je staat (ze zijn net zo groot als jij maar zijn banger voor jou). Op de weg zag je alleen natuur wat oneindig doorliep, ik vond het geweldig. Het was geen mooie natuur maar omdat het Australie op zn echts is heeft het wel iets moois. Wat ik nooit zal vergeten is dat we honderden dode kangaroos langs de weg hebben zien liggen (stinken!), en daar ineens stond een moeder kangaroo met haar kleintje, LEVEND!, langs de weg. De verlaten stranden waar we hebben gelunched, de hitte die soms boven de 50 graden uit kwam. Het is allemaal de mooiste ervaring van mij leven geweest tot nu toe en wil er nog veel meer gaan maken SAMEN met mijn liefde REMCO (L) you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Melissa

Wij Gaan Samen Naar Australie [H]

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 2879
Totaal aantal bezoekers 41906

Voorgaande reizen:

11 September 2017 - 29 September 2017

Thailand September 2017

01 December 2010 - 25 Juni 2011

Backpacken met Activity International

24 September 2013 - 30 November -0001

Australie & Singapore

Landen bezocht: