Voorbereiding - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Melissa mCm - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Melissa mCm - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Melissa

16 December 2013 | Nederland, IJmuiden

Hallo Lieve mensen!
Leuk dat jullie ons weer gaan volgen.
Vandaag over ongeveer drie weken stappen wij het vliegtuig in op weg naar een nieuw avontuur. Wij kunnen echt niet wachten!
Het is allemaal zo spannend en zo anders dan de Oostkust van Australie dat ik het gevoel heb dat we de accomodatie toch beter moeten plannen als bij de Oostkust. Anyway... ik kan niet wachten om weer te landen in dit mooie land en weer een paar van mij vrienden te ontmoeten die daar vanaf toen zijn blijven wonen! -ooo jalours-. Wij zijn in ieder geval volop bezig met de laatste dingen regelen, kopen, inpakken, kleding uitzoeken enz! ..... Jullie horen van ons als we zijn geland (eerst een paar daagjes in Singapore) ;)

XXXXX Meliss

• 16 December 2013 - 21:29

Rianne:

We gaan jullie zeker weer volgen en hopen dat het net zo'n bijzondere en mooie ervaring wordt als de vorige keer. Het is fijn dat je nu samen met Remco gaat. Maar het is toch wel weer spannend hoor, zo'n verre reis.
    Succes met de voorbereidingen. XX pap, mam en Remco.

• 16 December 2013 - 22:51

Melissa Zelf:

Ik hoop t ook!! T zal heel anders worden maar ik heb er zin in !!!

• 11 Januari 2014 - 17:15

Mary:

Hoi melis en remco,
    Leuk jullie weer te kunnen volgen!
    Hopelijk zijn jullie inmiddels goed aangekomen van de lange heenreis.
    Geniet samen van een mooie reis en de vele prachtige indrukken die jullie ongetwijfeld zullen maken.
    Veel plezier en geniet!'m
    Liefs wim en mary